четверг, 27 декабря 2012 г.


Модуль 8


ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЕКТІ


У цьому модулі ми дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.

Модуль 9



ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ РІЗНИХ УЧНІВ


У цьому модулі
  • Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
  • Створили інструменти для підсумкового оцінювання;

Комментариев нет:

Отправить комментарий